Dla ułatwienia operacji, ta witryna wymaga zainstalowania plików cookies na twoim komputerze. Czy wyrażasz na to zgodę? Wiecej informacji
Połączenie zwrotności i wydajności

Trans-KTP 17/22/27

Połączenie zwrotności i wydajności

Charakterystyka

Ładow. (t)

17 → 27

Oś (osie)

Oś podwójna
Oś potrójna

Gama

Wywrotka budowlana
Uwagi ogólne

Uwagi ogólne

Modele dużych przyczep budowlanych, Trans-KTP 17, 22 i 27 T, zostały zaprojektowane do najtrudniejszych prac. Dzięki solidnej budowie - burty, podłoga i klapa tylna są ze stali HARDOX 450 o grubości 6 mm (5 mm w modelu 17/50) - wytrzymałość przyczepy jest gwarantowana. Modele dwuosiowe są standardowo wyposażone w wózek jezdny, JOSKIN Cross-Over, a model 27/65 TRM w zawieszenie hydrauliczne Hydro-Tridem. Te układy jezdne gwarantują duży komfort jazdy na nierównym terenie.

Ponadto model 27/65 TRM jest wyposażony standardowo w dwie osie skrętne wymuszające (oś przednia i tylna), co zwiększa dodatkowo jego zwrotność. W wyposażeniu standardowym do wszystkich modeli znajduje się zderzak tylny chowany hydraulicznie podczas otwierania klapy.
Wąska rama *

Wąska rama *

JOSKIN opracował wąskie podwozie, które umożliwia wyposażenie wywrotki Trans-KTP w szerokie koła (dochodzące do 666 mm), przy czym całkowita szerokość pojazdu nie przekracza 2.550 mm. Zapewnia ono również większy kąt skrętu i pozwala zamontować wydajniejsze urządzenie hamulcowe. Siłownik umiejscowiony z przodu zapewnia w takim samym stopniu bezpieczeństwo i stabilność jak w położeniu standardowym.
Bezpieczny przechył

Bezpieczny przechył

Teleskopowy siłownik, zapewniający przechył, montowany jest na przegubie o podwójnej osi obrotu ze smarowanymi łożyskami, umieszczonym z przodu ramy. Taki system pochłania naprężenia wynikające z obciążeń przy przechyle i skutecznie chroni siłownik i skrzynię przed wszelkimi odkształceniami. Skrzynia przechyla się na dwóch solidnych zawiasach z przykręconymi sworzniami o dużej średnicy. Cofnięta i podniesiona pozycja tych zawiasów zwiększa wysokość wyładunku.

Zawór bezpieczeństwa, montowany w standardzie we wszystkich modelach wywrotek JOSKIN bezpośrednio na siłowniku przechyłu, zabezpiecza przed przypadkowym opadnięciem skrzyni, szczególnie w razie awarii układu hydraulicznego.
Maszyna JOSKIN

Maszyna JOSKIN

Skrzynia stożkowa, lekka i solidna

Skrzynia stożkowa, lekka i solidna

Skrzynie wywrotek Joskin Trans-KTP są w całości wykonane ze stali o wysokiej granicy plastyczności typu HARDOX 450, która charakteryzuje się bardzo korzystną plastycznością, tzn., że po odkształceniu wraca do poprzedniej formy. Granica jej plastyczności jest 4 - 5 razy większa niż stali tradycyjnej.

Skrzynie, w tym drzwi, zbudowane są z dwóch arkuszy blachy bez poprzecznego spawu łączącego. Pozwala to na produkcję lekkich wywrotek umożliwiających przewożenie większych ładunków, zachowując jednocześnie wysoką wytrzymałość.

Stożkowy kształt skrzyni ładunkowej zapewnia niezwykle płynny i szybki wyładunek, ułatwiony dzięki odpowiedniemu profilowaniu burt pozbawionych ostrych krawędzi.
Akcesoria do systemu przechyłu

Akcesoria do systemu przechyłu

Do modeli 22/50 (36 l), 27/55 (49 l) i 27/65 (76 l) można również wybrać siłownik do przedniego przechyłu zamiast siłownika w pozycji wysuniętej pod skrzynią. Przy tej opcji konieczny jest przedni ocynkowany spoiler osłaniający siłownik.

Przemysłowa pompa hydrauliczna (150 l/min), z elektrycznym sterownikiem przechyłu i opuszczania (1000 obr./min), może zastąpić przechył zasilany bezpośrednio z ciągnika. Pompa ma funkcję opuszczania szybkiego wywrotki i jest standardowo montowana w modelu 27/65 TRM.
Zobacz więcej szczegółów
Charakterystyka
Charakterystyka
Rama podwozia
Szerokość 900 mm
• 17/50 - 22/50 - 27/55 : 300 x 150 x 8 mm
• 27/65 TRM : 300 x 150 x 10 mm
Skrzynia
Jednolity
Boki i podłoga:
• 5 mm HARDOX 450 do 17/50
• 6 mm HARDOX 450 do 22/50, 27/55 i 27/65
Układ jezdny
• JOSKIN Cross-over do 17/50 - 22/50 - 27/55
• Hydro-Tridem do 27/65
• Opcje: JOSKIN - wahacz, Hydro-Pendul lub Hydro-Tandem
Max. wymiary kół
Ø 1.450 mm / szerokość: 666 mm
Ø 1.400 mm / szerokość: 800 mm
Modele
(1) Dwie pierwsze cyfry oznaczają ładowność w tonach, a dwie następne - długość skrzyni.
(2) Do Francji: opcja 310 (pióra wózka 1.820 mm) jest konieczna, aby dopuszczalna masa całkowita wynosiła 29 t w 22/50.
(3) Do Francji: dopuszczalny ciężar całkowity 24 t
W trakcie homologacji do Francji. DMC zależy od przepisów obowiązujących w danym kraju.

Zdjęcia

Wywrotki skorupowe
Wywrotki skorupowe
Wywrotki skorupowe
Wywrotki skorupowe
Wywrotki skorupowe
Wywrotki skorupowe

Video

Wywrotki skorupowe
Wywrotki skorupowe
Wywrotki skorupowe
close
joskin